REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

www.mismugo.pl

z dnia 13.10.2021

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem mismugo.pl

1. [Definicje]

Pojęcia użyte w Regulaminie, jeśli nie postanowiono inaczej, oznaczają:

  1. Sprzedawca –Joanna Jaxa-Chamiec prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Mugo Design z siedzibą przy ul. Bukowej 17C/2 43-460 w Wiśle będącym jednocześnie adresem do korespondencji: ul. Bukowa 17C/2 43-460 Wisła; NIP: 5482731258 REGON: 386461561
  2. Sklep internetowy – sklep internetowy MisMugo działający pod adresem: mismugo.pl
  3. Klient – konsument lub przedsiębiorca korzystający z usług Sklepu;
  4. Konsument – osoba fizyczna zawierająca umowę z Joanna Jaxa-Chamiec (dokonująca zakupów w Sklepie internetowym), w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej                                   działalnością gospodarczą lub zawodową;
  5. Przedsiębiorca – osoba zawierająca umowę z Joanna Jaxa-Chamiec (dokonująca zakupów w Sklepie internetowym) w ramach prowadzonej działalności gospodarczej lub zawodowej;
  6. Towar – przedmiot oferowany do sprzedaży przez Joanna Jaxa-Chamiec;
  7. Zamówienie – zamówienie, którego przedmiotem jest Towar będący w ofercie Joanna Jaxa-Chamiec;
  8. Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy;
  9. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
  10. Ustawa – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta

2. [Stosowanie postanowień Regulaminu]

  1. Regulamin znajduje zastosowanie w umowach zawieranych z Klientami za pośrednictwem Sklepu internetowego.

3. [Informacje podstawowe]

  1. Właścicielem Sklepu internetowego oraz podmiotem, z którym zawierana jest umowa sprzedaży jest firma Mugo Design z siedzibą przy ul. Bukowej 17C/2, 43-460 Wisła będącym jednocześnie adresem do korespondencji: ul. Bukowa 17C/2 43-460 Wisła; NIP: 5482731258, REGON: 386461561;  adres e-mail: joanna@mismugo.pl
  2. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na Stronie WWW. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Sprzedawca, ma prawo wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania. 
  3. Klientami Sklepu internetowego mogą być zarówno Konsumenci, jak i Przedsiębiorcy, którzy zaakceptowali Regulamin i przestrzegają jego postanowień. 
  4. Sprzedaż Towarów znajdujących się w ofercie Sprzedawcy odbywa się za pośrednictwem Sklepu internetowego. 
  5. Każdy Klient składający zamówienie jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym Regulaminem. W trakcie składania zamówienia Klient potwierdza fakt zapoznania się z treścią Regulaminu oraz wyraża jego akceptację w obowiązującym brzmieniu poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola na formularzu zamówienia, a także składa oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów prawidłowego wykonania umowy oraz realizacji zamówienia.
  6. W sprawach związanych z korzystaniem ze Sklepu internetowego, w przypadku problemów z logowaniem oraz w celu wszczęcia procedury reklamacyjnej, a także wszelkie nieprawidłowości związane z działaniem Sklepu internetowego, Klient może zgłaszać poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres e-mail: kontakt@mismugo.pl.
  7. Korzystanie ze Sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:
      1. urządzenie umożliwiające dostęp do przeglądarki internetowej: Mozilla Firefox w wersji 17.0 lub nowszej lub Internet Explorer w wersji 10.0 lub nowszej lub Opera w wersji 12.0 lub nowszej lub Google Chrome w wersji 23.0 lub nowszej lub Safari w wersji 5.0 lub nowszej lub Microsoft Edge w wersji 25.10586.0.0 lub nowszej;
      2. minimalna rozdzielczość ekranu 1024×768 pikseli;
      3. włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascripts.

4. [Towar i cena]

  1. Sprzedawca zamieszcza na Stronie WWW informacje o istotnych właściwościach Towaru oraz o jego cenie. Prezentowane na Stronie WWW informacje odnośnie Towaru oraz jego ceny dotyczą wyłącznie Sklepu internetowego. 
  2. Wszystkie ceny podawane w Sklepie internetowym są cenami brutto, wyrażonymi w polskich złotych (PLN). Ceny Towarów są widoczne tylko dla Klienta zalogowanego na swoje Konto. 
  3. Do ceny Towaru należy doliczyć koszt przesyłki albo dostawy. Aktualny cennik znajduje się na stronach Sklepu internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej kosztów dostawy oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli zawarcia umowy sprzedaży. 
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany asortymentu znajdującego się w ofercie, w tym do wycofania i wprowadzenia nowego Towaru, przeprowadzenia i odwoływania akcji promocyjnych lub dokonywania ich zmian. Cena Towaru w Sklepie internetowym może ulegać zmianom. Dla Klienta wiążąca jest Cena z chwili dokonania Zamówienia. 
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawa autorskie do wszystkich fotografii zamieszczonych na stronie WWW i zabrania ich wykorzystywania w jakimkolwiek celu, bez zgody autora. 
  6. Towar Sklepu internetowego został wprowadzony do obrotu zgodnie z prawem, a jego sprzedaż odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  7. Wszelkie Towary dostarczane Klientowi na podstawie Zamówienia, Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć bez wad prawnych oraz fizycznych. 

5. [Rejestracja w Sklepie]

  1. Aby złożyć zamówienie w Sklepie internetowym, konieczne jest założenie Konta przez Klienta. 
  2. Rejestracja w Sklepie internetowym dokonywana jest online za pośrednictwem formularza rejestracyjnego. Podczas zakładania konta niezbędne jest podanie danych, takich jak: imię, nazwisko, adres e-mail oraz hasło indywidualnie ustawione przez Klienta. 
  3. Po wypełnieniu formularza Klient otrzymuje na podany przez siebie adres e-mail potwierdzenie dokonania rejestracji. Z tą chwilą konto jest aktywne. 
  4. Założenie oraz prowadzenie Konta jest bezpłatne. Klient może zrezygnować z posiadania Konta w Sklepie internetowym w każdym czasie i zażądać jego usunięcia. 
  5. W celu rezygnacji z Konta należy skontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty e-mail. Usunięcie Konta następuje niezwłocznie i jest równoznaczne z rozwiązaniem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną o prowadzenie Konta Klienta. 
  6. Za pośrednictwem Konta możliwe jest: składanie oraz modyfikowanie zamówień, przeglądanie historii zamówień, bądź korzystanie z innych możliwości dedykowanych zarejestrowanym Klientom. 

6. [Zamówienie Towaru]

  1. Zamówienie jest składane za pośrednictwem strony WWW Sklepu internetowego, poprzez wypełnienie formularza zamówienia dostępnego na stronie WWW Sklepu internetowego. Złożenie zamówienia jest możliwe dla zarejestrowanych Klientów.
  2. Osoba fizyczna składająca zamówienie musi mieć ukończone 18 lat i posiadać pełną zdolność do czynności prawnych. W przypadku osób niepełnoletnich wymagana jest zgoda rodzica lub opiekuna prawnego. 
  3. W przypadku zawierania umowy na odległość (za pośrednictwem Sklepu internetowego), informacje o Towarach w Sklepie internetowym m.in. ich opisy, ceny, stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego, zgodnie z warunkami niniejszego Regulaminu. 
  4. Na procedurę złożenia zamówienia składa się w szczególności:
  1. wybór zamówionego Towaru;
  2. podanie danych Klienta niezbędnych do realizacji umowy;
  3. oznaczenie adresu dostawy;
  4. wybór sposobu potwierdzenia transakcji (paragon, faktura);
  5. wybór formy płatności;
  6. zaakceptowanie niniejszego Regulaminu;
  7. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych;
  8. kliknięcie w przycisk w Sklepie internetowym „Potwierdź zakup” lub o równoznacznej treści.
  1. Zamówienie składa się poprzez wypełnienie Formularza zamówienia i podanie niezbędnych danych w celu prawidłowego wykonania zamówienia (przykładowo: imię, nazwisko, adres, adres e-mail).
  2. Korzystanie z Formularza zamówienia rozpoczyna się w chwili dodania przez Klienta pierwszego Towaru do elektronicznego koszyka w Sklepie internetowym. Złożenie zamówienia następuje poprzez wykonanie przez Klienta łącznie dwóch czynności: wypełnienie Formularza zamówienia i kliknięcie w przycisk w Sklepie internetowym „Potwierdź zakup” lub równoważny. Przy czym, do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się poleceniami wyświetlanymi na stronie WWW).
  3. Po złożeniu zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje zamówienie do realizacji, które jest przetwarzane. Potwierdzenie zamówienia i jego przyjęcie następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na adres podany podczas składania zamówienia. Wiadomość ta zawiera co najmniej oświadczenie Sprzedawcy o otrzymaniu zamówienia i jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży.
  4. Jeżeli Klient jest Konsumentem, najpóźniej w chwili wyrażenia przez Konsumenta woli związania umową zawartą na odległość, Sprzedawca udzieli Konsumentowi informacji, o których mowa w art. 12 ust. 1 Ustawy. Spełnienie tego obowiązku tego obowiązku następuje poprzez zapoznanie Konsumenta z treścią niniejszego Regulaminu przed złożeniem zamówienia. 

7. [Dostawa Towaru]

  1. Dostawa Towarów odbywa się na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 
  2. Dostawa jest odpłatna. Koszty dostawy określone są zgodnie z § 4 ust. 4 niniejszego Regulaminu. 
  3. Sprzedawca udostępnia następujące możliwości odbioru Towaru:
      • przesyłka kurierska za pośrednictwem Inpost od poniedziałku do piątku;
      • przesyłka do punktu odbioru za pośrednictwem Inpost od poniedziałku do piątku;

      4. Zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego można składać przez 24 godziny na dobę.

      5. Klient, za pośrednictwem Sklepu internetowego, ma możliwość wyboru terminu odbioru dostawy przez Sprzedawcę oraz wysyłki kurierskiej Towaru. Termin ten nie może być jednak dłuższy niż 30 dni kalendarzowych, jak również nie może być wyznaczony na niedzielę i dni ustawowo wolne od pracy. Wysyłki kurierskie realizowane są od poniedziałku do piątku.

      6. Dostawa w formie przesyłki kurierskiej realizowana jest zgodnie z regulaminem poszczególnych firm kurierskich, dostępnych na stronach: inpost.pl/regulaminy

8. [Dostawa w formie przesyłki kurierskiej]

  1. Towary są dostarczane wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej pod adres dostawy wskazany przez Klienta. W przypadku dostawy Towaru poza granice Rzeczpospolitej Polskiej, koszt oraz sposób doręczenia każdorazowo wymaga uzgodnienia ze Sprzedawcą.
  2. W chwili składania zamówienia na stronie WWW Klient wybiera sposób dostawy.
  3. Zamówienie może być dostarczone za pośrednictwem:
      1. firmy kurierskiej Inpost
      2. Zamówienia realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej Inpost doręczane są wyłącznie w dni robocze, w godzinach pracy oddziałów.
      3. Szczegółowe warunki dostawy zamówienia realizowanego za pośrednictwem firmy kurierskiej Inpost są dostępne w regulaminie świadczenia usług, zamieszczonym na stronie: inpost.pl/regulaminy
      4. Firma kurierska Inpost nie oferuje usługi wniesienia przesyłek, jak również nie ma obowiązku wykonywania kontaktu telefonicznego poprzedzającego próbę doręczenia.
      5. Podczas odbioru przesyłki, w obecności kuriera, należy zwrócić szczególną uwagę na jej stan oraz zawartość. 
  1.  

9. [Płatność]

  1. Sprzedawca oferuje Klientowi następujące formy płatności:
      1. płatność przelewem na rachunek bankowy Sklepu;
      2. płatności elektroniczne oraz płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl (szybkie przelewy, blik, płatność kartą). Obsługę płatności prowadzi Santander Bank Polska.

Klient jest zobowiązany do dokonania wyboru sposobu płatności w procesie zamawiania. 

10. [Zgodność Towaru z umową i reklamacje]

  1. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, polegające na niezgodności Towaru z umową, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikały z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej.
  2. W przypadku zgłoszenia roszczeń z tytułu rękojmi i zgodności Towaru z umową, zakupiony Towar należy odesłać na Adres do doręczeń wraz z opisem reklamacji. W razie możliwości, proszę dołączyć dowód zakupu. Dowód zakupu ułatwi rozpoznanie reklamacji, ale nie jest wymogiem koniecznym do jej rozpatrzenia.
  3. Po otrzymaniu reklamacji oraz reklamowanego Towaru, Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i prześle Klientowi odpowiedź na wskazany przez niego adres pocztowy lub adres poczty elektronicznej. Brak ustosunkowania się do zgłoszonej reklamacji w terminie 14 dni uważa się za uwzględnienie reklamacji. Dla zachowania terminu konieczne jest poinformowanie Klienta w tym terminie o sposobie rozpatrzenia reklamacji. W przypadku uwzględnienia reklamacji, zostanie ona zrealizowana w terminie 14 dni od podjęcia decyzji o jej zasadności. 

11. [Odstąpienie od umowy]

  1. Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy w zakresie umowy zawartej na odległość w następujących sytuacjach:
      1. gdy przedmiotem zamówienia były nagrania dźwiękowe lub wizualne oraz zapisane na nośnikach programy komputerowe po ich otwarciu przez Konsumenta;
      2. gdy przedmiotem zamówienia były towary ulegające szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do spożycia;
      3. gdy przedmiotem zamówienia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę  zdrowia lub ze względów higienicznych, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu do Konsumenta;
      4. dostarczanej prasy. 
  2. Poza przypadkami wskazanymi w ust. 1 powyżej, Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od umowy w zakresie zamówień na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od daty doręczenia Towaru.
  3. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, którego przykładowy wzór jest dostępny na dole strony, przed upływem terminu określonego w ust. 1 powyżej, na adres: Jakub Kunysz , ul. Olimpijska 4; 43-460 Wisła.
  4. Szczegółowe zasady odstąpienia od umowy zawarte są w Załączniku nr 1 do Regulaminu.
  5. Konsument zobowiązany jest ponieść we własnym zakresie koszty zwrotu Towaru do Sprzedawcy.
  6. Sklep informuje Konsumenta, iż nie jest stroną kodeksu dobrych praktyk. 

12. [Ochrona danych osobowych]

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sprzedawca.
  2. Kontakt z Administratorem Danych Osobowych w sprawie przetwarzania danych osobowych możliwy jest na adres e-mail:  kontakt@mismugo.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach: 
      • związanych z zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),,
      • związanych z wykonywaniem obowiązków prawnych takich jak: ubezpieczeniowe, księgowo-podatkowe, archiwizacyjne, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
      • w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, w tym w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub dochodzenia ewentualnych roszczeń, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
      • w celu marketingu usług własnych, o ile taka zgoda została wyrażona, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub f) RODO.
    1. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednak odmowa podania danych uniemożliwiać będzie złożenie zamówienia. 
    2. Dane będą przechowywane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji wyżej określonych celów oraz obowiązków wynikających z poszczególnych przepisów prawa – do momentu wypełnienia przez Administratora niezbędnego obowiązku prawnego ciążącego na nim.. W przypadku przetwarzania danych na podstawie wyrażonej zgody – do czasu jej wycofania lub z chwilą jej wycofania dalej archiwizowanie przez okres niezbędny w celu ewentualnego dochodzenia praw i roszczeń.
    3. Administrator jest uprawniony do przekazywania Pana/Pani danych osobowych podmiotom trzecim w celu i w zakresie koniecznym do wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym ZUS, US, organom kontrolnym, nadzorczym lub audytowym oraz w celu prawidłowego i należytego wykonywania zadań Administratora i w związku z zawartą umową, tj. podmiotom wspierającym Administratora w prowadzonej przez niego działalności: dostawcom usług pocztowych, kurierskich, dostawcom usług prawnych i doradczych, dostawcom usług w zakresie IT, podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje finansowe).
    4. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich/organizacji międzynarodowych.
    5. Z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z RODO oraz pozostałych przepisów prawa przysługuje Panu/Pani prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przeniesienia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody.
    6. Ponadto informujemy, że przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy w Pana/Pani przekonaniu, przetwarzanie Państwa danych osobowych będzie naruszało przepisy RODO.
    7. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu procesowi podejmowania decyzji, w tym profilowaniu i w ten sposób nie będą wywoływały skutków prawnych. Wszystkie wskazane dane osobowe podawane są dobrowolne, jednak odmowa ich podania uniemożliwia wzięcie udziału w akcji promocyjnej.

Sprzedawca oświadcza, że przed rozpoczęciem przetwarzania podejmie środki techniczne i organizacyjne mające na celu zabezpieczenie powierzonych danych osobowych. Sprzedawca oświadcza, iż dysponuje odpowiednimi środkami, w tym należytymi zabezpieczeniami umożliwiającymi przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja z 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r. poz. 1000 ze zm.) – oraz rozporządzenia UE RODO.

13. [Polityka prywatności]

  1. Sprzedawca informuje, iż podczas korzystania ze Sklepu internetowego w komputerze Klienta zapisywane są krótkie informacje tekstowe zwane „cookies” (dalej jako pliki cookies) lub stosowane są inne technologie (Google analytics). Instalacja plików cookies jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu internetowego w szczególności zaś funkcjonalności wymagających autoryzacji.
  2. Pliki cookies nie pozwalają na identyfikację Klienta, nie są również za ich pomocą przetwarzane lub przechowywane dane osobowe.
  3. Klient ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących plików cookies  w swojej przeglądarce internetowej.
  4. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdują się w Polityce Cookies dostępnej w zakładce Strony WWW https://…..

14.  [Postanowienia końcowe]

  • Wszelkie prawa do Strony WWW, a także materiałów (zdjęć, tekstów, grafik i innych plików) umieszczonych na Stronie WWW, są zastrzeżone. Bez zgody uprawnionego z praw autorskich oraz autora Sklepu internetowego, żadna część tej publikacji nie może być powielana, kopiowana, reprodukowana, rozpowszechniana ani przechowywana w systemach wyszukiwania lub umieszczana na innej witrynie internetowej. Nie może być też przekazywana w żadnej formie i żadnymi środkami elektronicznymi, mechanicznymi, za pośrednictwem fotokopiarek, na płytach CD, czy w inny dostępny technologicznie sposób.
  • W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
  • Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem będącym Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. Sprzedawca informuje także Konsumenta, iż istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów i dochodzenia przez niego roszczeń, w tym arbitrażu, mediacji i sądownictwa polubownego, których zasady prowadzenia i zasady dostępu do procedur są określone przez właściwe środki arbitrażu, mediacji i sądownictwa polubownego oraz w zgodzie z odrębnymi przepisami.
  • Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  • Żadne z postanowień Regulaminu nie ogranicza uprawnień Konsumenta, jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego prawa na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku ustalenia istnienia postanowienia naruszającego te uprawnienia, zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, a w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30.05.2014 r. o Prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827).
  • Prawidłowe korzystanie z usług świadczonych za pośrednictwem Sklepu internetowego wymaga dysponowania systemem teleinformatycznym spełniającym poniżej wskazane wymagania:
      1. aktywne konto e-mail;
      2. urządzenie mające dostęp do sieci Internet wraz z prawidłowo skonfigurowaną przeglądarką;
      3. aktualna wersja przeglądarki internetowej
  • Sprzedawca może dokonać zmiany Regulaminu, pod warunkami wskazanymi niżej. Zmiana wchodzi w życie w terminie 14 dni od dnia zamieszczenia na stronie głównej Sklepu internetowego informacji o zmianie Regulaminu oraz powiadomieniu Klientów, posiadających Konta o jego zmianie za pośrednictwem korespondencji e-mail. Korzystanie przez Konsumenta z Konta po zmianie Regulaminu wymaga akceptacji Regulaminu w zmienionej treści. Zmiana Regulaminu nie dotyczy jednak Zamówień złożonych w Sklepie internetowym przed jej wejściem w życie.
  • Aktualny Regulamin jest publikowany na Stronie WWW oraz dostarczany nieodpłatnie Klientowi (drogą elektroniczną) na każde jego żądanie. Klient może uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza (link) zamieszczonego na stronie https://mismugo.pl/regulamin-i-polityka-zwrotow/ oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk. 
  • Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.09.2021r. i obowiązuje dla Zamówień złożonych po tej dacie.

Załącznik nr 1 do Regulaminu Sklepu internetowego Joanna Jaxa-Chamiec

Informacje dla Konsumenta dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy

 

Pouczenie dla Konsumenta o prawie odstąpienia od umowy

 

Klienci będący konsumentami w rozumieniu ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny mają prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Prawo odstąpienia od  umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest 

nagranie dźwiękowe lub wizualne oraz zapisane na nośnikach programy komputerowe po ich otwarciu przez Konsumenta; towary ulegające szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do spożycia (takie jak warzywa, owoce, wędliny, pieczywo); jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę  zdrowia lub ze względów higienicznych, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu do Konsumenta; dostarczanej prasy, a także rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Sprzedawcę –  Mugo Design z siedzibą przy ul. Bukowa 17C/2; 43-460 Wisła, e -mail: kontakt@mismugo.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład poprzez pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną na wskazany wyżej adres e-mail).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który zamieszczony został w Załącznik numer 2 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.

Proszę odesłać lub przekazać nam otrzymany Towar na Adres do korespondencji: ul. Bukowa 17C/2 43-460 Wisła, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany jeśli odeślą Państwo rzecz przed upływem 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść dodatkowe koszty zwrotu Towaru.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niej w inny sposób niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru.

Załącznik nr 2 Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy 

Pobierz formularz pdf

 

Easysoftonic